dissabte, 28 d’octubre del 2017

SORTIDA AL MUSEU PICASSO

En dos dies diferents,els nens i nenes de tercer vam anar a fer una visita al Museu Picasso de Barcelona.Unes monitores ens van ensenyar algunes de les obres d'aquest artista.Quines diferències que vam veure a cada una de les obres!!!!
La monitora ens va explicar que Picasso va passar per diferents èpoques al llarg de la seva vida artística i que es reflectia en els quadres que pintava.
Quan vam acabar la visita vam anar a fer el taller "Pinto com vull", on vam imitar les diferents èpoques de l'artista. Va ser molt xulo!!!
Al sortir del Museu vam anar al Parc de Diagonal Mar per dinar i passar una bona estona lúdica.


Aquí podeu veure algunes fotos de les sortides!


Picasso (oct 17-18)

33 comentaris:

  1. Ens ho vam passar molt be ,vam fer una activitat super guai!

    ResponElimina
  2. Em va agrada molt fer la activitat i els quadres .El quadra que em va agrada mes amb va ser el de les formes geometriques!

    ResponElimina
  3. Ma agradat molt el museu Picasso i voldria tornar a repetir un altre cop l'activitat.

    ResponElimina
  4. Ma agradat molt els cuadres son molt xulos .El Picasso era molt bon artista, les formes geometriques,les mans,la pintura era com estar a un mont de colors .Hi havien molts quadres hi el museu era gegant era una passada i els quadres eran molt curiosos em pregunto quina ment tindra el Picasso?

    ResponElimina
  5. Em va agradar molt el museu Picasso per que vam fer activitats i vam mirar quadres.

    ResponElimina
  6. A mi em va agradar molt el museu Picasso perque hi avien uns quadres molt bonics alguns molt apagats i altres mes colorits i altres com mig mig pero eren molt realistes,amb formes geometriques,

    ResponElimina
  7. La visita al museu Picasso va ser molt interessant i espectacular,per que els quadres eren molt detallats i alguns molt acolorits.El que mes em va agradar va ser el taller.En el taller tenia que dibuixar un quadre.Resumint'ho tot em va agradar.

    ResponElimina
  8. Hola soc la classe de les carbasses 3rb i aquesta
    excursio em ba agradar molt perque el museu era molt chulu perque era molt gros i bam fer un talle de manualitats bam fer figures de picaso de fruites i despres qan ens ban anar a dinar,jugar i cap a l 'escola.

    ResponElimina
  9. La sortida del museu picasso ens va agradar per que vam mirar quadres i els vam dibuixar .

    ResponElimina
  10. em vaig divertir molt fen la activitats i en el parc

    ResponElimina
  11. Ens va agrada molt la activitat de els quadres el que amb va agrada mes es la de les formes geometriques

    ResponElimina
  12. la exscursio del muse picaso va ser molt divertida

    ResponElimina
  13. va ser molt xula perqe vam fer moltes ativitats

    ResponElimina
  14. la escurcio a sigut molt divertit

    ResponElimina
  15. Hola amb va agrada molt el taller del museu picaso

    ResponElimina
  16. Hola m'ho vaig passar molt be va ser molt divertit

    ResponElimina
  17. va molar moltisim vam fer moltes coses

    ResponElimina
  18. ala escursio me divertit.

    ResponElimina
  19. L´excursio el museu picasso m`ho vaig passar molt be

    ResponElimina
  20. La excursió al museu Picasso amb va molar molt


    ResponElimina
  21. em va agrada molt els quadres hi el parc que vam anar a dinar

    ResponElimina
  22. els quadros eren molt ben fets

    ResponElimina
  23. Vam descobrir una cabana super xula que vam construir hi vam estar jugant tota la tarda.

    ResponElimina
  24. M´ho vaig passar molt però que molt be.Va ser molt divertit quan bem fer un joc de observar els quadres que deien elles i despres a dinar i despres a jugar a el que bulgessim i despres bus i capa aqui.

    ResponElimina
  25. Ens ho vam passar molt be la activitat va ser super xula va ser una expariencia per mi.

    ResponElimina
  26. la sortida el museu picasso va ser una ecxperiensia molt xula ens u vam passar molt be jugant totes 2 classes juntes jo anava amb el c i jo soc de a .

    ResponElimina
  27. Bam veura mols cuadres molt chulis

    ResponElimina
  28. A mi m'ha agdradat l'excursió perque hem jugat molt

    ResponElimina
  29. Em van agradar molt els quadres del museu picasso

    ResponElimina
  30. Em va agradar molt el taller i el recorregut pel museu Picasso i van ser molt divertits els quadres aneu que serà molt divertit, adéu!

    ResponElimina
  31. Els quadres eren molt divertits,les activitats eren molt xules.

    ResponElimina
  32. A mi a va a'grada molt la visita al museu Picasso i la activitat va se molt xulo .

    ResponElimina