diumenge, 5 de novembre del 2017

SORTIDA DE CASTANYADA A PALAUTORDERA

Per la castanyada hem fet sortida amb tot el cicle mitjà  a Santa Maria de Palautordera.
Hem passat una jornada lúdica i molt divertida. Hem compartit jocs amb altres companys, amb els que no estem acostumats a jugar-hi normalment i ha sigut una experiència molt divertida.
Hem fet cabanes, hem jugat a futbol, hem fet d'exploradors,hem ballat... i per acabar el dia i com no pot ser d'una altra manera, hem menjat les castanyes.
Ens ho hem passat súper bé!!!!

Palautordera oct-17

32 comentaris:

  1. Era molt divertit i 4r i 3r tots ens o vam pasar pipa.

    ResponElimina
  2. L´excursio va ser molt dibertida.Ens vam pasar tot el dia jugant amb els de 4rt i els de 3r.









    ResponElimina
  3. A la excursio de la castanyera va se molt divartida perque vem fer unas cabanes molt xules.

    ResponElimina
  4. Quan vem nar d´excurcio a la muntanya per celebrar la castanyada mo vaig passar molt guai.No sabia que 3r fos tan xuli. Mo vaig passar pipa

    ResponElimina
  5. la excurrsio va ser molt xula per que bem jugar molta estona a poquemons i ens dem escollir una arma per cada un de nosaltres i va ser molt guai!!!!!

    ResponElimina
  6. Ens ho vem pasar molt bé va ser molt divertit!!!!!!Vem jugar molt al PalauTordera.

    ResponElimina
  7. Va ser molt divertida la excurcio .Vam jugar molt!

    ResponElimina
  8. El dia de la castanyada ens u vam passar molt bé.

    ResponElimina
  9. Em va agradar molt l'excurcio a santa maria de palautordera perque vaig jugar molt a futbol.

    ResponElimina
  10. Em va agrada l` excurcio molt i vaig asprurar tot al bosc

    ResponElimina
  11. Ans ubem pasa molt ve i vem riura molt i vaig jugar molt futvol

    ResponElimina
  12. Mu bax pasa mol ve a la excursio de sata Maria de palau turdera

    ResponElimina
  13. M´ho vaig passar molt be perque vam fer una guarida secreta amb molts amics i vam fer un mur de pedra,un sunami amb fulles,una trampa que vam posar pedras amb fulles i a dalt de la trampa hi havia dos pals per hi mo vaig passar molt be al parc de palautordera

    ResponElimina
  14. Mu bax pasa mol ve a la excursio de sata Maria de palau turdera

    ResponElimina
  15. Va ser una excursio molt divertida.Hi avien molts llocs divertits com una font,un bosc...vam passarnus el dia jugant.

    ResponElimina
  16. Ami amb va agradar molt anar a la sortida de castanyada a palautordera perque vam trobar molts bolets i a la hora de dinar vam fer un picnic estopendo

    ResponElimina
  17. Vam anar de excursio al palautotordera i al Coren i al Alex i al vam pasa molt be vam veura un cuc molt gran i cuan vam lluga al ninja i al alex es va caura moltas va gadas

    ResponElimina
  18. M’ho vaig passar molt be a Santa Maria Palautordera i va ser genial descobrir el bosc!!!! Us animo anar!

    ResponElimina
  19. Va ser molt divertit anar Santa Maria de Palautordera. Vam anar 3r i 4t .Us ho recomano!!!

    ResponElimina
  20. M'ho vaig passar molt bé a Santa Maria de Palautordera i em va agradar molt que fos a l'aire lliure i també que passes un riuet per allà aprop.

    ResponElimina
  21. Anar a la excursió em va agrada molt i les castanyes estaven boníssimes.

    ResponElimina
  22. Les castanyes em van agradar molt, el riu era molt bonic, van trobar uns pals enormes !!!

    ResponElimina
  23. La meva primera vegada va ser expectacular, em vaig divertir molt explorant i jugant.

    ResponElimina
  24. Vaig fer una cabana, gràcies per fer-la amb mi a tots els que van col·laborar a construir-la amb mi i un altre gràcies és perquè em vàreu deixar ajudar, moltes gràcies. Em va agradar el rierol blau que passava per allà i una font amb peixos molt bonics tant com la font on vivien. Com que em van agradar més coses i no vull escriure més doncs ja està el comentari.

    ResponElimina
  25. Va fer bon temps i las castany sasastaban molt bones i mu

    baitj pasar molt bé .

    ResponElimina
  26. Que xulo, m'encantaria anar allà, perquè jo no vaig poder anar.

    ResponElimina
  27. La excursió va ser molt divertida ens u vam passar molt ve m'encantaria anar una altre vegada i les castanyes estaven molt bones.

    ResponElimina
  28. Ens ho vam passar molt be iva fer bon tems i les castanyes estaven molt bones!!!

    ResponElimina
  29. L'excursió es mes que xula,vam jugar a tope hi havia de tot guerrilles,futbol, pilla pilla,pares i mares, historietes,etc...lo millor van se les castanyes estaven delicioses.

    ResponElimina
  30. Em va agradar molt anar a Palautordera.Vam anar a celebrar la castanyera hi ha menjar castanyes.Despres vam anar a l'escola a jugar.

    ResponElimina