divendres, 23 de febrer del 2018

VISITEM EL PARC DE BOMBERS DE MATARÓ

El dia 20 de febrer els grups de tercer C i D i el dia 22 els de l'A i el B, vam fer una sortida molt interessant al Parc de Bombers de Mataró.
Vam poder veure el lloc on fan vida quan els hi toca estar de servei i a la vegada la zona on treballen, on es preparen físicament fent esport, les cotxeres...
Mentre un grup visitava aquestes zones, l'altra estava en una sala on ens explicaven la feina que fan els bombers, els tipus de bomber que hi ha, què fer en cas d'incendi, ... Molt interessant i pràctic, de segur que ens servirà tots els consells que ens van donar.
A les cotxeres, a més de veure els camions i eines que utilitzen per fer el seu treball, vam veure com s'organitzen per vestir-se ràpid, com saben on han d'anar, com és l'equipació que utilitzen i perquè serveix cada cosa...
Un grup, fins i tot va veure com sortien per fer dues emergències!!!!

Ens vam adonar que la feina dels bombers és molt important i arrisquen la seva vida per salvar als altres.



Visita al Parc de Bombers-3r


8 comentaris:

  1. La visita a els bombers va ser molt xula.

    ResponElimina
  2. Va ser molt xulo ens vam muntar al camió

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt la visita el Parc de bombers

    ResponElimina
  4. Quan vam anar els bombers dons m'ho vaig passar molt be vaig aprendre
    molt de bombers de gran vull ser bomber

    ResponElimina
  5. Jo quan vam anar a els bombers em va fer molta gracia perquè el noi que estava amb nosaltres li va ficar una cosa al cap a la Carlota. Era com una cosa que et permet tenir oxigen quan i a un incendi.Era de color taronja!

    ResponElimina
  6. El parc de bombers es molt divertit el color del cotxe de bombers es interesant

    ResponElimina
  7. Els camions de bombers eren molt xulos MOLA!!!

    ResponElimina
  8. Ens van ensenyar la roba dels bombes

    ResponElimina