dijous, 18 de gener del 2018

DISSECCIÓ D'UNA ALA D'AU

Com que estem treballant els ossos del cos humà, hem volgut comparar si les aus tenen els mateixos que nosaltres. Així que hem disseccionat una ala de pollastre. Amb tisores i els nostres dits, hem extret els ossos de les ales. Ens ha costat però ho hem aconseguit! Hem pogut comparar-los amb els ossos dels nostre braç i ens hem adonat que tenim gairebé els mateixos, i de la mateixa forma, però amb algunes diferències.
Ha estat una experiència molt interessant. Aquí teniu algunes fotos.
 
Dissecció d’una ala de pollastre

24 comentaris:

  1. Emma ets una artista,gracies a tu a guanyat la nostre escola¡¡¡.

    ResponElimina
  2. Ma fet molt de fàstic tocar el pollastre.

    ResponElimina
  3. Ans u em pesat molt be a sigut com ser carnissers i em après moltes mes coses sobre el cos i ans u em divertit MOLT BÉ !

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt lo del pollastre i molt de fàstic.

    ResponElimina
  5. A sigut molt divertit experimentar amb l'ocell i a fet una mica de fàstic.

    ResponElimina
  6. M'ho he passat molt bé treien tots els ossos del pollastre i ho tornaria ha fer-ho moltes vegades més.

    ResponElimina
  7. Va ser molt divertit i una mica fastigos però m'hu vaig passar ¡molt bé!

    ResponElimina
  8. Em va agradar molt tocar el pollastre.

    ResponElimina
  9. Amb va ah grada molt treure la carn de al pollastre!.

    ResponElimina
  10. Va estar molt divertit, m'ho vaig passar súper bé.

    ResponElimina
  11. Ma agradat fer aixo de descobrir l'ala de pollastre.
    A mi em feia una mica d'asco, i intderesant.

    ResponElimina
  12. Ens va agradar molt tocar l'ala de pollastre

    ResponElimina
  13. Treure la pell era una mica fastigosa però igualment era divertit.Me encantaria menjar-me'l però la realitat es la realitat ...

    ResponElimina
  14. va se molt divertit però era molt divertit




    ResponElimina
  15. Va ser molt divertit i vam apemdra molt i ans u vam pasaar molt bé.

    ResponElimina
  16. Pelar el pollastre va ser molt divertit i vam pelar l'ala i m'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  17. M'ho he passat molt bé.

    ResponElimina
  18. Em va agrada molt obrir el pollastre pèro era una mica complicat.

    ResponElimina
  19. Ma fet una mica de cosa tocar el pollastre.

    ResponElimina
  20. Mel vull menjar!!!.

    ResponElimina
  21. Donc ami em va fer molt de fastic.
    Ecs.

    ResponElimina
  22. Amb va agradar molt obrir una ala de pollastre pero ens va costar una mica. Al final ho vam aconseguir i ami amb va agradar molt.

    ResponElimina
  23. L'experiment va se molt divertit, però feia molt de fàstic.

    ResponElimina
  24. Va ser molt divertit!!!

    ResponElimina